zaterdag 8 oktober 2011

Cadeautjes voor baby Lanne

Zo had ik het verstaan: 'Ik verkoop dan gewoon alles wat Inge naait', zei andere Inge. 'Wat!?', zei ik, 'zomaar de cadeaus die ik maak voor jouw vierde kleine verkopen?'. Neen, neen, ik had het verkeerd begrepen. Die cadeaus, die wilde ze wel houden, maar die andere, nog te maken spulletjes, zou ze verkopen. Gelukkig heb ik haar al 'bekeerd' om af te zakken naar Studio Stik zodat ze, tussen de luiers en de flessen door, zelf kan werken aan heel wat moois.



Dit maakte ik voor baby Lanne:

Een tutkoordje met haar naam erop (leve mijn naaimachientje)



Een kersenpit-hondje




En een pamperzakje (met toile ciree)



Omdat ik haar creatie op Studio Stik zo leuk vond, heb ik haar gevraagd wat foto's door te mailen. Het thema was recyKleren, en zij recykleerde een pakje van Kiekeboe naar een mutsje. De tekening werd behouden en vind je achteraan terug. Chique hé!!



En het spijt me (euhum) om jullie zo te misleiden, want de foto boven is niet van Lanne maar van haar zusje Linthe (ik hoop dat ik dit goed schrijf). Maar 't leek leuk om een baby te tonen in de tenue. Tis toch van hetzelfde nest hé. 

1 opmerking:

  1. Dat kersenpittenhondje is prachtig! Dat stofje verveelt toch nooit é :)

    BeantwoordenVerwijderen