dinsdag 5 juni 2012

Halterjurkje... een beetje zon graag!

Waar is de zon?
In dat weer kan je toch geen halterjurkje dragen?



Dit kleedje maakten we tijdens de vorige Studio Stik 'thema'-avond. En man man, ik denk dat dit kleedje wel gepast werd door 10 verschillende vrouwen (om de maat te nemen) en wonder boven wonder paste hij opnieuw en opnieuw en ... (met dank aan het Van Katoen patroon).



Goede stof en goed patroon?

beetje decolleté
door manlief getrokken :-)


Maar ik weet nog niet als ik hem effectief zal dragen :-(. Ik heb nogal dik tricot gebruikt, wat nogal warm is bij zonnig en 'halterjurkjes'-weer.

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Die paspel maakt het af. Dat jurkje staat hier ook op het programma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij staat het jurkje ook op mijn lijst, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foert aan de dikke tricot.... DRAGEN DAT KLEEDJE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk jurkje! Volgens mij zit dat enorm lekker.
    Ik zie trouwens dat je precies 100 volgers hebt, wauw!

    Liefs Bianca
    van Atelier Mama Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij ziet er super uit!
    dragen die handel ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleedje! Staat ook nog op mijn to do-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen