maandag 16 april 2012

°°°Eerste glimp lentefeest-kleedje°°°

Dat ik de laatste tijd heb stilgezeten klopt niet echt. Mijn oudste dochter Luna doet dit jaar haar lentefeest en samen met nog 4 andere gezinnen gaan we met de kids op weg, letterlijk en figuurlijk. We hebben er net een leuk, interessant, gezellig en creatief weekend op zitten om op 5 mei '12 af te sluiten (of net te starten) met de (dichte) families.

Vestimentairsgewijs heeft Luna een nogal sterke wil en duidelijke ideeën in haar hoofd. Dat kleedje zou het worden en gelukkig was het (net) af toen Lies de foto's trok.

Dit is al een voorproefje...



Op 6 mei - the day after - volgt de rest :-)

11 opmerkingen:

  1. Gniffel, gniffel. Ik heb het al in 't echt mogen aanschouwen en 't is prachtig. Maar 't is de eerste keer dat ik het aan zie en ze ziet er heel mooi uit. Mooi kleedje, schoon kind en een mooie foto :-). Meer moet dat niet zijn hé. 'k Ben al benieuwd naar de volledige fotoreeks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, maar misschien krijg jij al een soort van preview hoor Leonie :-) Ook gniffel gniffel...

      Verwijderen
  2. Dat ziet er een veelbelovend voorproefje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto, maar ik heb wel helemaal nog geen idee waar het naartoe gaat, ben wel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAW, wat een foto! En wat een prachtdochter! En dat kleedje.... mooooooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. annick schoolaert22 april 2012 om 10:52

    Het ziet er heel erg mooi uit. Maakt mij heel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje klopt helemaal!
    Na de preview op Studio Stik ben ik toch ook wel heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

    BeantwoordenVerwijderen