vrijdag 11 november 2011

Zak met paddo's

'Psycho mushroom' was de naam die ik eerst verzon voor de zak, of 'paddo shrink' of ...
Je moet weten, B. vroeg me eerder of ik een zak wilde maken voor haar. Het stofje koos ze zelf bij Vermiljoen, de binnenkant mocht ik voor mijn rekening nemen. Ze is psychologe (en doventolk, en nog veel meer), kiest een stof met paddenstoelen, én werkt in Nederland. Dit is teveel toeval dacht ik toen. 



Ze heeft er een lange tijd op moeten wachten, maar uiteindelijk was hij klaar. Dubbel gevoerd om de vele dossiers te kunnen dragen. 



Het patroontje van Very Purple Person paste ik in de breedte en de lengte aan.



Ze ontving, zag en was content.

5 opmerkingen:

  1. Mooi!
    En ik had beter zelf de telefoon opgenomen toen je belde deze week ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das waar Oon, ik dacht, durf ik dat vragen aan jouw collega? Toch niet :-)'k heb wel een mooie foto gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, die paddo stof is gewoon schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schoon!!!, moet mij dringend ook eens terug aan een reversible zetten!

    BeantwoordenVerwijderen