woensdag 9 maart 2011

Een halterjurkje voor Luna

Vorige week organiseerde Koekepeertje een workshop met gemaakt. Ik wilde wel eens op verplaatsing een halterkleedje maken voor m'n dochter Luna. Ze had thuis een stofje uitgekozen, maar spijtig genoeg (voor haar) had ik niet genoeg stof voor dat kleedje, dus zocht ik bij Koekepeertje één ander uit. Luna heeft blauwe ogen, houdt van bloemen, dus hoopte ik dat deze in de smaak zou vallen. Hier zou je denken van niet :-(


Hoe jong de dochters ook zijn, die van mij hebben een heel duidelijke voorkeur wat ze wel en niet graag zien. Eerst was Luna wat ontgoocheld, maar uiteindelijk was ze toch tevreden met mama's naaiwerk (ik ook eigenlijk). 





En omdat de lente bijna in zicht is, zochten we nog een bijpassend pulletje uit in de winkel. Klaar om naar school te gaan. 




Enchantée monsieur!

6 opmerkingen:

  1. ze staat er echt mooi mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dochter & prachtig kleedje! Nu maar hopen dat ze het snel aan kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze is er volledig klaar voor!! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo mooi gemaakt! En Luna staat er ook geweldig goed in hé. En helemaal op haar gemak voor de fotoshoor geloof ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lap, te rap getypt en ondertussen aan het eten... FotoshooT natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schoon kleedje en al even schoon meiske!!
    zucht, wou dat ik tijd had om ook aan het stikken te slaan!

    BeantwoordenVerwijderen