dinsdag 30 november 2010

Als reactie tegen de koude...

denk ik graag terug aan de warme dagen, toen ik teenslippers droeg, ijsjes at en met m'n twee meiden bloemetjes plukte in de tuin (jaja). Weg met die gedachten over:
- dubbel paar sokken dragen,
- slippende fietsen in de sneeuw en hopen dat dochterlief niet valt,
- chauffages die veeeeeeel te traag opwarmen op het werk.

Daarom deze foto's van mijn twee kadetten, gemaakt door Fotochoc .






En ja hoor, ravotten in de sneeuw is ook fun. Thuiskomen, een kop warme chocomelk drinken en de voeten tegen de chauffage duwen, heeft zeker z'n charme. Maar als ik écht moet kiezen, dan weet ik het wel.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van prachtige meiden!
    De winters is ook echt mijn ding niet. En hij is nog maar net begonnen... snif.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof Inge!

    Ik vind de sneeuw super, gisteren de kindjes met de slee naar school getrokken, echt zalig! Als is mijne arm er nu wel stif van, ouder worden hé! Ik vind het ook mooi licht en supergezellig met de haard en onze favoriete chocolademelk! Met sintliedjes op de achtergrond heb je alleen maar heimwee naar je kinderjaren!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen