dinsdag 6 maart 2012

Gepimpte stoelen

Wat ooit eens mooi, wit en zacht was aan de poep, is sinds de komst van de kinderen veranderd in grijsgetint en vlekkerig. En ik heb het hier wel degelijk over mijn stoelen.



Hiep hiep hoera voor Ikea, want als je de stoelen gemakkelijk in elkaar kan zetten, dan lukt dit zonder problemen ook andersom. Met een schroevendraaier, een overlock en een nietjesmachine (zo'n grote schietmachien) bij de hand overtrok ik al enkele stoelen.




Even schoot ik in paniek, want de stof was op en de webwinkel verkocht die stof niet meer. Gelukkig schoot N. me te hulp en kon ik van haar een stuk afkopen. Want zoals ze zelf zei 'We zijn toch geen studenten meer die leven met allerlei verschillende stoelen hé'. Merci N., jij mag je altijd komen neervlijen op m'n stoelen. De rest moet je er dan wel bijnemen (koffie en koekjes ).

8 opmerkingen:

  1. Wij hebben nog altijd verschillende stoelen en ik wil later ook verschillende stoelen hebben, ik vind da nu eens zooo tof :-) Maar misschien later wel dezelfde kussentjes... Alhoewel, dat zien we dan wel weer. Hoe dan ook: hoera voor zelf gepimpte stoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pleit ook voor verschillende stoelen. Maar ga wel voor deze prachtige, zachte kontverwenners ;-)))).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had eerst 3 stoelen gepimpt en dan was de stof op. Dus ik kon kiezen tussen 2 keer drie dezelfde, of 6 dezelfde, en N. was hierbij doorslaggevend. Maar verschillende stoeltjes kunnen mij ook bekoren, op visite, want anders zou mijn ventje teveel protesteren vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen