dinsdag 26 oktober 2010

Voor de zusjes

Dit weekend was het feest. Mijn twee zusjes waren jarig en hadden een bestellingsje geplaatst bij Punabella, namelijk een ritszakje... Want waar moet je al die klantenkaarten kwijt? Juist, in een ritszakje.


Ik heb gekozen voor het model van deze dame met voering aan de rits en een mooi afgewerkte binnenkant (althans, dat is de bedoeling).
Deze vriendin heeft voor mij nog een mooi 'punabella' - logootje gemaakt. Inpakken en ...

En als de zusjes dit lezen: wat heeft punabella in petto voor jullie kerst???  Raraaaaaaa

5 opmerkingen:

  1. ahaaaa, zo een ritszakje ga ik ook wel eens proberen se....
    samen met al de rest....hihi

    en da logootje is graag gedaan hoor, ik kijk binnenkort eens om door te geven aan....

    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm, ik denk dat ik mss een flauw vermoeden heb :-)

    Het ritszakje is al goed gevuld, hij is perfect! Alles past er in...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, zo mooi! Goed gelukt! En al meteen met een mooi logo.
    Veel plezier in de naailes!

    En o ja, je mag de IJverige Wijven linken naar de blog:
    http://deijverigewijven.blogspot.com

    Groet!
    Lies/Oontje/IJverig Wijf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend! Ik ben benieuwd wat de kerstman bij je besteld zal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen